Första uppdateringen!

Hej!
Välkommen till min nya blogg. Just nu håller jag på att fixa allt, såsom grafik, information och andra diverse saker. Jag har Har bestämt att det här ska bli en minifotoblogg. Men jag har bas/huvudämnena Teckning & Hästar. Jag kommer, i alla fall inte just nu, blogga så mycket. Jag fixar med grafiken och tillbringar hellre min tid jag har över till det än att blogga på en ofärdig blogg. ;) oj, vad drygt det lät....
Nej, men lite senare idag, alltså idag morgon (hahah, det lät ju knasigt), så kommer jag åka upp till Järvsö/Bjuråker till en familj med min familj. Vi ska åka skidor fram till lördag, sen åker vi hem. Kommer jobba lite med grafiken där uppe! Det lovar jag.
På söndag (BUHU, sista dagen på lovet) så kommer jag att provrida en medryttarhäst med min, väldigt nära vän, Sofie. Vi har letat medryttarhäst tillsammans nästan ända sedan vi träffades. Det var för typ 2 år sedan!! Så nu äntligen har vi hittat de perfekta hästarna!
Jag uppdaterar mer snart! :)
Xefron -


Kommentarer
Cornelia

Undrar bara var du gör ditt bildspel i headern! :D

Din design på bloggen är superfin!



Allt bra annars?



Ska vi göra ett bloglovin-byte? //Cornelia :D

2012-02-29 @ 21:28:30
URL: http://corneliaeverytime.blogg.se/
Emma Lannebrink

Hej! Min blogg handlar om mitt liv med adhd och depression, just nu har jag frågestund som slutar ikväll klockan 20:00. Ställ gärna någon/några frågor, jag skulle bli jätte glad :) Du kanske undrar något om adhd eller depression, vilka mediciner jag äter osv? Inga frågor är onödiga, jag svarar ärligt på alla!



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-03-02 @ 14:23:27
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0